Tuesday 11 October 2011

شیعه تهدیدی جدی برای اسلام و ملت بلوچ





بعضی از دوستان می پرسند که چرا شما بلوچها و برادران مسلمان خودتان را به قتل می رسانید در صورتی که اینها می توانند بازوان شما در مقابل دشمن رافضی باشند.
ما به آنها می گوییم عزیزان خداوند در کلام خویش درباره دوستی با کفار می فرماید: وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ  یعنی : هر کس از شما با ایشان دوستی کند پس از زمره آنان است .
سردمداران رژیم سفاک ایران نیز دست پرورده همان صفویان یهودی هستند و در خدمت آنها بودن نیز حکم آنها را دارد.
پس  بلوچ های مزدور و همه کسانیکه به نحوی به رژیم خدمت می کنند بدانند که دشمنان اسلام و مردمند چرا که دستشان به خون مردم آلوده است و باید در انتظار مکافات ومجازات باشند.
بزرگان اسلام در هر دوری شیعه را بزرگترین دشمنان اسلام و خطرناک ترین آن بر شمرده اند و جنگ علیه آنان را "جهاد اکبر " نامیده اند.
وآن را متابعت از صدیق اکبر رضی الله عنه قرار داده اند آن زمانیکه ایشان با اهل یمامه (منکرین زکات)وارد جنگ شدند. و این بزرگان اجماع تمامی اصحاب کرام رضوان الله علیهم اجمعین را در چنین جهادی نقل نموده اند.
و نکته قابل توجه این است که چرا با وجود دشمنان آشکار و سایر ابر قدرتها، سیدنا صدیق اکبر رضی الله عنه به جهاد با مرتدین اهل یمامه (منکرین زکات)پرداختند و همه صحابه در این مسئله هم رای و هم نظر بودند و بر آن اجماع نمودند.
در اولو یت قرار دادن جنگ با اینگونه منافقان و کفار مرتد و اجماع همه اصحاب در جنگ با آنها نشان دهنده تهدید جدی این گروه برای اسلام است.
کسانیکه شیعه (روافض)را در زمره دشمنان کو چک می پندارند و جنگ با آنان را خلاف مصلحت اسلام می دانند این نکته را به یاد داشته باشند که آیا با این تفکر منکر اجماع اصحاب نمی شوند؟!
به یاد داشته باشید که این از اصول متفقه امت اسلامی است که "منکر اجماع صحابه" کافر می شود.
وما بار دیگر به مزدوران خود فروخته هشدار می دهیم که توبه کنند و نزد علما و معتمدان با اعلان بیزاری از رژیم از مردم معذرت خواهی کنند تا در دادگاه مجاهدین از مجازات آنها جلوگیری شود و حسابشان با الله جل جلاله است.
آقای کمال شه بخش این مزدور خدا نشناس هم بداند که بزودی به مجازات خواهد رسید و بقیه مزدوران و مخبرین نیز در انتظار مجازات خود باشند و بدانند که مجاهدین سپاه صحابه به لطف خدا قدرت آن را دارند تا در سرتاسر بلوچستان این مزدوران را از سر راه بردارند .
خداوند متعال همه مسلمین را جان نثاران راستین صحابه کرام رضوان الله علیهم اجمعین بگرداند و مجاهدین سپاه صحابه و همه مجاهدین را مورد رحمت و نصرت خود قرار دهد تا ملت ایران هر چه زودتر از شر این روافض ملحد و بی دین رهایی یابند. انشاءالله
با تشکر فراوان فرمانده سپاه صحابه ایران حاج محمد بلوچ